اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احتمال پیاده‌راه‌سازی 2 خیابان همدان در سال آینده

رئیس شورای شهر همدان گفت: اگر بحث‌های اجتماعی و فرهنگی با دقت بررسی و بودجه تعیین شود، ممکن است پیاده‌راه‌سازی یک یا دو خیابان منتهی به میدان امام (ره) را برای سال 99 در دستور کار قرار دهیم.

احتمال پیاده‌راه‌سازی 2 خیابان همدان در سال آینده

کامران گردان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پیاده‌راهسازی خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره) یک تکلیف بالادستی است اظهار کرد: البته فعلا برنامه‌ای در این خصوص نداریم اما یک طرح خام در این رابطه هست.

وی در مورد این طرح گفت: در طرح اینگونه مطرح شده خیابان‌هایی که باقی مانده را تا حدود 100 متر پیاده‌راه‌سازی کرده و به پیاده‌راه میدان امام(ره) وصل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از 100 متر به بعد را هم برای عبور و مرور وسایل نقلیه آزاد بگذاریم اما به دلیل اینکه این طرح مصوبه کامل را دریافت نکرده و در شورا مطرح نشده است برنامه‌ای نداریم اما بنا داریم انجام شود.

وی افزود: اگر بحث‌های اجتماعی و فرهنگی با دقت بررسی و بودجه تعیین شود، ممکن است پیاده‌راه‌سازی یک یا دو خیابان را برای سال 99 در دستور کار قرار دهیم.

گردان تصریح کرد: راه دیگر این است برای طرح شهرداری که هنوز مصوب نشده در سال 99 بودجه تعریف کرده و آن را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: پیاده‌راه‌سازی برندی برای همدان شده و در ایام مختلف و مناسبت‌ها از ظرفیت آنها استفاده می‌شود که البته کار خوبی است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از سایر استان‌ها نیز برای بازدید از این ظرفیت به همدان مراجعه می‌کنند، می‌دانیم که اجرای این طرح موفق بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث گردشگری نیز با سایر استان‌ها رایزنر داشتیم یادآور شد: رایزنی با شهرهایی از جمله تبریز و شیراز مد نظر است و در نظر داریم از پتانسیل‌ آنها در حوزه گردشگری و جذب گردشگری استفاده کنیم.  

انتهای پیام/89039/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول